18 Şub 2011

HAMUR KABARTMA KAVANOZLARIM:)

                                 çift taraflı kavanozlar
 bu tarafı hamur kabartmalı olanı,bu boyut kazandırılıyor.
cam kavanozlarda piyasada satılan herhangibirini seçebilirsiniz.
sonra enamels cam boyasıyla boyadım.biraz sabır istiyor çünkü cam zor kapanıyor,ama sonuç
çok güzel oluyor diymi?
diğer tarafına ise peçete yapıştırdım .bunuda zaten bilmeyen yok...tutacak kısımlarına kurdalede sarıcam ama şöyle istediğim gibi (puantiyeli yada pitikareli)bişey bulayım onuda sonra eklerim artık. 
hoşçakalınnnnnnn..........

10 yorum:

nehircce dedi ki...

Çok güzelll olmuşşşş :))))))

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Çok güzel olmuş canım, ellerine sağlık. Sanki dört kavanozun varmış gibi olmuş:) Sıkıldıkça arkasını çevir, ohh:)

zeynep bayram dedi ki...

nehircce_ teşekkürler canım.


MARİFETLİ PERİ m sağol canım,çok yönlü oldu bu kavonozlar

Zeynep'in Evi dedi ki...

zeynocum kuzum eminönünde öyle çok ki ipler..kurdeleler..bigün toplu halde almak gerek oradan aslında...

zeynep bayram dedi ki...

zeynep cim, evet oraları çok iyi biliyorum canım ama vakitsizlik işte....

Reyes ♥El telar de mi abuela♥ dedi ki...

MARAVILLOSO!!!
Saludos desde TEnerife.

zeynep bayram dedi ki...

Reyes el telar de mi abuela_hola grasias por sus comentarios

DEFNE YAPRAĞI:)))))))) dedi ki...

bloğunuz gerçekten çok zevkli kavanozlar çok güzel ayrıca ziyaretiniz için teşekkür ederim sevgiler:)

Güler dedi ki...

bloğunuz çok güzel,kavanozlarda harika hele şu tutacaklı dekopaja bayıldım resim büyümedi büyüseydi kopyalayacaktım elinizde varsa bloğunuza koyabilirmisiniz ?

ZEYNEP dedi ki...

kavanozlara bayıldım çok güzel olmuş bloğunuzda çok renkli adaşmışız aynı zamanda bende beklerim hoşçakalın

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...