29 Kas 2011

DERİN HANIMIN TAKI KUTUSU........

Hafta sonu sevgili görümceciğimdeydim.....ne ikram ne ikram vardı:)ertesi gün vicdan yaptık yine:)
Geçen sene yaptığım bir takı kutusu bu ,hiç yayınlamadım sevgili serapcım a bahsetmiştim....geçen gün yorumlarda kutuyu soruyordu ...nasıl olmuş,beğendiniz mi?
Aslında zemine bir çok şey yapabilirdim.Ama sadelikten  yanayım biraz :) 


                     
                      Araya meraklılarda girdi tabiiii:))aslında çok iyi olmuş şimdi fark ettim,çekmecelerinin içlerini pembeye boyayıp puantie yaptım...bu şahane fotoğraf makinamla çekmeyi unutmuşum
                                     
                     Ama tanıtmayı unuttum,Beren bey kendileri evimizin  neşesi olurlar:)





                                                Bu da  Derin hanım...kendileri çok güzel 
                      olup asla objektifler poz vermeyi sevmez :) 



                                  Üsteki fotoğraftaki farkı bulun desem:)))
                     çekmecelerin yerleri karışmış...farketmemişim




ayak izlerininin stickerını kendim yapmıştım
          Bu tabureyi ne zaman boyadım hatırlamıyorum bile...
ama çocukların yaşıyladır. Çünkü banyoda el yıkama  için kullanılıyordu.Gördüğünüz gibi çok yıprandı, yenilenmek üzere tekrar bana geldi...artık bunuda seneyemi yayınlarım bilemiyorum:)

21 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tatlım bu çok güzel olmuş. Bayıldım... Zaten bu resmi de çok seviyorum ama bende yok:(
Benim kızıma yapmak istediğim, tek çekmeceli ve aynalı birşey. Nasıl yapacağıma bir türlü karar verememiştim ama senin yaptığın bu çalışma çok hoşuma gitti. Tek sorun resim... Bir ara buluşsak mı:)
Ellerine sağlık canım. Minik sahibesi de güle güle kullansın.

aksungur46 dedi ki...

zeynocuğum beklediğimize değdi doğrusu ellerine sağlık pek güzel olmuş.kocaman kucakladımmmmmm

zeynep bayram dedi ki...

serap_buluşalım canım,hemen:)tahta kaleden almıştım bu kutuyu,aynasınıda satıyorlar üst çıkıntının arkasında adapte yeri var... hatta tek çekmecelileride vardı...

meralhobiart dedi ki...

Çok şık ve sade bir kutu olmuş küçük hanım iyi günlerde kullansınlar, ellerinize sağlık.

ozlems.corner dedi ki...

Zeynepcim çok güzel olmuş ellerine sağlık,ama diğer iki güzellik yanında biraz sönük kalmış,çok şekerler...

Meral Sanatevi dedi ki...

Zeynepcim çok sade ve yalın olmuş ellerine sağlık...

NURDAN dedi ki...

Zeynepciğim Kocaman Günaydınlar,
Çok şeker olmuş, ellerine sağlık. Minik hanımefendi güle güle kullansın. Sevgilerimi bıraktım. NURDAN

Nilgün Komar dedi ki...

çok şıkkk

Zeynep'in Evi dedi ki...

zeynom takı kutusu şahaneeee..iyi ki az yapmışsın sade olmuş sade herzaman daha güzel bence..

GÖNÜL dedi ki...

çok zarif ve şık ellerine sağlık

zeynep bayram dedi ki...

arkadaşlar,teşekkürlerr:)

cafenoHut dedi ki...

Ne güzel olmuş o çekmeceli kutu, yaa nereden buluyorsunuz böyle şeyleri, ben de bulsan ne yapacağım bilmiyorum ama özeniyorum işte:)

necla dedi ki...

çok güzel olmuş..küçük hanım güle güle kullansın

YETENEK-SİZİN dedi ki...

kutunuz şahane ve çok şirin olmuş. Ellerinize sağlık. Bu arada yorumunuzla beni yüreklendirdiğiniz için teşekkür ederim..

Afet Ergü Şaşmaz dedi ki...

Sen bu saatte pırasa yermisin bilmem ama ben o tatlı şeker çocuklarını yiyebilirim, Allah nazarlar dan korusun teşekkürler canım ziyaretin için, yine beklerim sevgiler.

zeymurancafe dedi ki...

çok guzel olmus canım,harıka .yakısıklı beyle güzel prensese de merhaba:)sevgıler canım,emeklerıne sağlık

hobivakti dedi ki...

Kutu sade ama şık olmuş, ellerine sağlık. :)

Bloğumu güncel halini takip edemediğini yazmışsınya, nedenini bilmiyorum ama istersen izlemeden çıkar sonra beni yeniden ekle bakalım düzelecek mi.

Unknown dedi ki...

Harika olmuş canım
Emeğine sağlık.
Ayrıca makinamı sormuşsun ben Nikon D90 kullanıyorum ve eğitim almadım çeke çeke öğrenmeye çalışıyorum.
beğendiysen ne mutlu bana..
Sevgiler canım..

Unknown dedi ki...

ellerinize saglik
sahibi gule gule kullansin
cocuklar hepsinden guzellllll
sevgiler size

Semra Ozge Yilmaz dedi ki...

Cook cook begendim, ellerinize saglik. Bu arada bende sadelikten yana oldugum icin galiba pek bi hosuma gitti :))

zeynep bayram dedi ki...

güzel sözleriniz için herkese teşekkürler,çok naziksiniz arkadaşlar:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...