27 Nis 2011

dekopaj resimleri....
sevgili  marifetli peri bloğu sahibi serap cım bu hoş fikrin sahibi..
Bütün iyi niyetimizle, sizin için toplandık:)

BAŞLIYORUZ!
Bloglar kapandığında ben ne yaptım? Yeni bir blog açtım :) 
DEKUPAJ RESİMLERİ (http://dekupajresim.blogspot.com/)Bizim gibi hobiyle uğraşan arkadaşlarımın en büyük derdi güzel dekupaj resimlerine ulaşmak. Ben de düşündüm ki, arşivimizdeki ve internetten bulduğumuz resimleri ihtiyacı olan arkadaşlarımızla paylaşabiliriz. Paylaşabiliriz diyorum çünkü, elinde çok, güzel ve özellikle büyük resimler olan arkadaşlarımı yazar olarak ekleyeceğim. Eğer sizin de elinizde resimler var ve paylaşmak isterseniz, bana serapygungor@gmail.com adresinden ulaşıp, e mail adresinizi bırakmanız yeterli. Eğer "ben yazar olmak istemiyorum ama resimlerimi paylaşabilirim" diyorsanız. Resimlerinizi gönderin, biz yayınlayalım.
Bazı arkadaşlarıma yazar olmayı teklif ettim ve kabul ettiler. Dekupaj Resimleri blogumuzda yayın yapacak arkadaşlarımızın listesi aşağıdadır. Listeye eklenmek isterseniz yorum bırakarak ya da mail atarak bana ulaşabilirsiniz.
Artık bloglar da açıldığına göre, yeni blogumuzda yayınımıza başlayabiliriz. Dekupaj Resimleri blogumuzda da bizi yalnız bırakmayacağınızı umuyoruz. 
1Mayıs'ta yayınımıza başlıyoruz...
Herkese sevgiler...

1. Marifetli Peri
2. Herşeyden Azıcık
3. Filiz
4. Meral Hobiart
5. Fidoş
6. Ruşyena
7. Zeynep Bayram
8. Meral Sanatevi

Not: Bu blogdan herkesin haberdar olabilmesi için sık sık yenileyeceğim. Anlayışınız için teşekkür ederim.
Dileyenler bloglarında duyurabilirler. Duyuru yapanlara şimdiden teşekkürler.

6 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Tatlım harikasın ama ben de bu blogun yazarıyım demeyi unutmuşsun:) Neyseki listede adın var:) Yanlız seni eklememe rağmen hala kabul etmedin. Gelmediyse bir daha göndereyim. Seninle mailleştiğimiz hotmail adresine göndermiştim...
Canım ya, bir de başlık eklesen ne iyi olurdu :)

zeynep bayram dedi ki...

tamam canım ,bakıyorum mailime

nestug dedi ki...

çok güzel dekupajlar yüklüyorsunuz.Szde ordan keşfettim ve yaptıklarınız çok güzel.Elinize sağlık.İzlemeyede aldım.
Bende bloguma beklerim.
sevgiler

zeynep bayram dedi ki...

TEŞEKKÜRLER ,HEMEN GELİYORUM:)

yesilmisik dedi ki...

merhaba,
çok güzel düşünmüşsünüz. bloğumda duyurdum. fakat nedense izleyici olamadım. sanırım geçici bir durum, sonra yeniden denerim artık.
bir ara ayrıntılı olarak inceleyip, ben de katkıda bulunacağım. yine de aklınızda olsun, bloğumdaki ürünlerde beğendiğiniz resimleri yazarsanız, seve seve yollarım.
kolay gelsin.

Selda dedi ki...

Kapandığına çook üzüldüğüm bir blog...Keşke kapanmadan kaydetseydim resimleri diye kızıyorum sürekli kendime.
Şimdi öylesi güzel resimleri nereden bulacağım beeeennn :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...