27 Ağu 2011

DEGRADE BOYAMA,HAMUR KABARTMALI KUTU

                                DEGRADE KUTU..........
 Ve sonunda bitti
Aslında biteli çok oldu ama içini kaplamamıştım sonra araya giren birsürü iş ,misafir,gezme tozma derken  ha birde, boya kurumuşmu diye parmağıyla test eden  bücür  unsurlarını gözönüne alırsak anca :))
Bu kutuya ece cim ile birlikte SEMİH YENER deki toplantımızda başlamıştık  ....çok çok zevkli , çok vakit alan , ama çok şık duran bir teknik(bana bak şimdi özenen herkes vazgeçicek)hiç düşünmeyin hemen deneyin:))))



Üst resime bakınız, kapağın kenarlarınada degrade yaptım ama sonra dantel yapıştırdım bimem iyimi yapmışım:)

  
 
Hepinizin bayramını şimdiden kutluyorum
Ben bayramın üçüncü günü on beş günlüğüne TRABZONA gidiyorum:)iyi tatillerrrrrrrrrrrr
ÖPÜLDÜNÜZZZZ:)))




10 yorum:

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Canım çok güzel olmuş gerçekten. Sen epey kaptın bu degrade boyama işini. Dantel de çok yakışmış. Bu resmin bütünü de çok hoştu ama bu haliyle de yakışmış kutuya. Ellerine sağlık canım. Güle güle kullan...
Geçenlerde arkadaşımı Semih Yenerin mağazalarına götürdüm. Bir dolu alış veriş yaptık. Arkadaşıma hamurla kabartmayı gösterdim:)Fotoğraflarını da çektim ama bayramdan sonraya kaldı artık. Sırada bir sürü konu da var birikti.
Ben de Samsun'dayım bayramda:)
Bayramını ve kadir geceni kutluyorum canım.
Sevgiler.

meralhobiart dedi ki...

Çok güzel bir çalışma olmuş ellerinize sağlık. Dantel de çok yakışmış güle güle kullanın.

zeynep bayram dedi ki...

serap_canım bende bakırköye gittikçe semih yenere uğruyorum, indirimin son günlerinden faydalanıyorum:)iyi tatiller iyi kandiller canım..

zeynep bayram dedi ki...

maral_sağol canım

Adsız dedi ki...

çokkk güzel:)

Stil Direktoru dedi ki...

Eline sağlık canım güzel günlerde olsun mucx

MARİFETLİ PERİ dedi ki...

Zeynep'cim, döndün mü Trabzon'dan?
2 Ekim'de blog yazarları toplantısı varmış. Ben ve Fidoş katılıyoruz bir aksilik çıkmazsa. Sen de gelmek istersen blogyazarlaribulusmasi@hotmail.com adresine mail at.
Öpüyorum canım.

Güler dedi ki...

Çok güzel olmuş,lalenin etrafına beyaz fon gitmeniz ayrı bir hava vermiş.O gün bende workshoptaydım.Ece hn.dan çok şey istemiştim ama bir aksilik olmuş getirememişti ama şimdi o lalenin hem A3 nü hem A4 nü buldum Kübra hocadan.Hamur kabartma poşetlik düşünüyorum ama kabartma kısmı sanırım baya bir meşagatli olacak.

Güler dedi ki...

Zeynep hn.bende üzüldüm bloğun kapatılmasına ama yani size gelene kadar o kadar resim yayınlayan site varki hatta ben bile bir kaçtane dekupaj yayınlamıştım,sizi bulması şansızlık neyseki ben en çok beğendiklerimi indirmiştim
ama bu tutacaklı olandan hiç görmedim sanırım Ece hn.dan aldınız.Zaten özellikle Ece hn.için ya Ankara ya yada izmire gideceğim.
mailim:yesilyurt968@hotmail.com
Şimdiden teşekkür ediyorum.

ÖZLEM TURAN dedi ki...

Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. Özellikle gölgeleme, motifi daha da belirginleştirmiş. Sevgiler.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...